2 veckor sen idag ..

godmorgon
har sovit från och till fram tills nu, mkt mkt skönt att få vila lite, snart börjar ju mitt allvar. hmm ja bloggen är så jävla lam, jag lägger in musiktexter eller skriver deppiga saker, eller vad jag gör. mkt intressant, tänkte fortsätta så iaf =)

yesterday, ja då va jaag på stan med lis1 ett tag, köpte 1 linne, 1 "klänning-linne sak", 2 nagellack och ett par svarta lackpumps. det är kul att spendera sin lön tycker jag, sen på kvällen åkte jag hem till sjuklingen majsing, vi käkade massa godis, lyssnade på vår skiva från 04 och läste majas gamla dagböcker. HAHAHA säger jag bara, men vad som stod där,det får förbli en hemlis. efter en stund kom anna, anna & sanne också och vi fortsatte med samma saker typ. mys! idaaaaag ska jag fika med hanna ett tag, sen ikväll ska jag sova hos mormor o morfar :D love them

som rubriken sa så är det 2 veckor sen idag .. herregud. och jag lever. ett mirakel. jag saknar dig, jag saknar dig så det gör ont. jag behöver dig. för jag älskar dig, för du är kärlek. usch. fan va löjlig jag äär. tänker alldeles för mycket ;(

sen kommer nu typ världens mest stämmande textrad som någonsin gjorts, detta beskriver allt exakt. enjoy:

Baby why can't we just, just start all over again
Get it back to the way it was
If you give me a chance
I can love you right
But you're telling me it won't be enough

So baby I will wait for you
Cause I don't know what else I can do
Don't tell me I ran out of time
If it takes the rest of my life

Baby I will wait for you
If you think I'm fine it just ain't true
I really need you in my life
No matter what I have to do
I'll wait for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0