starting over

ska väl tillägna ännu ett inlägg till mina små vänner
som jag SAKNAR ♥

känner mig ganska dum som bara nämner mina brudar (JAG SAKNAR ER SÅ JAG DÖR, trodde inte det skulle kännas så wierd utan er!) men ni andra ska veta att jag saknar er en massa också. mitt jullov ska bestå av en jävla massa plugg, men det jag ska lägga ner mest tid på är helt klart mina vänner! tänkte försöka träffa ALLA som jag har haft svårt att träffa nu när skolan torterat mig. (oss) julen är ju till för familjen också så idag ska jag ut till mammas morbror (?) och hans fru i gullbrandstorp och fika! doris bakar typ världens godaste bullar och kakor och det är en tradition jag älskar och längtar till när julen närmar sig. har fixat klart alla julklappar och allt tillsammans med mamma och syskonen idag =) så all dum julstress som jag hatar är nu över och julkänslan börjar infinna sig. jag hatar egentligen snö och vinter, men lite snö just nu hade verkligen varit pricken över i:et som man så vackert säger. det hade gjort min jul perfekt. första julen i nya huset med närmsta familjen :) 11 blir vi, precis lagom. ikväll ska jag träffa sanne! och imorgon har jag lovat mamma att jag ska hjälpa till med allt inför julafton, ska dessutom träffa min bästis ninni!

JULRADIO.SE ♥♥♥



julgranen utan glittret som kom på nyss

Kommentarer
Postat av: Sanne

Tack för igår älskling!

2008-12-23 @ 23:13:47
URL: http://sanfemling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0