right here

om 2 dagar kommer jag få internet igen (om gud finns vid min sida vill säga)
då kommer mina nätter som nu för tiden är fyllda med sömn istället fyllas med msndiskussioner som vanligt
har saknat det en hel del faktiskt
att nörda mig på msn och prata om allt möjligt med folk
har ju använt mobilen men då ligger jag i sängen så då somnar jag alltid
att man kan vara så beroende av en så simpel sak som internet egentligen?
hur gjorde våra föräldrar då? rätt sjukt egentligen
de klarade sig med sina hemtelefoner
ingen mobil liksom
vad hade jag gjort utan min älskade lila toalettbadande mobil?
på lektionerna hade jag dött av uttråkning

hemskt va jag låter materialistisk
det är jag inte, inte egentligen
det viktigaste för mig är mina vänner och min familj
kärlek också
fast tror inte jag hade klarat av förhållande och sånt nu ändå
är rädd att jag skulle vara otrogen då .. haha
sorgligt med sant
läste en sån lista jag gjort för 1 år sen typ på bilddagboken
inget stämmer med mitt liv nu, inget
och jag trivs med mitt "nya" liv
förutom att jag känner mig fruktansvärt ensam ibland
som inatt. somnade 05.30
för jag kände mig mest ensam i världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0