KILLING ME SOFTLY MTF

NU SKA JAG SPAMMA MIN BLOGG LITE TILL FÖR JAG TYCKER DET ÄR JÄTTEKUL
(har dessutom 10 andra avenyn avsnitt kvar att titta på)

jag är superledsen idag och nu ska ni få veta varför :O jag började nyss känna den där välbekanta natthungern (OBS. trots nyktert tillstånd, OBS) och tänkte hmmm det kanske finns lite fajitas eller något annat smarrigt kvar i kylen. OCH SEN SLOG DET MIG!!! jag kan inte gå in i köket :'( FAAAN ALLTSÅ! lars håller nämligen på att måla om golvet där inne för det hade blivit fläckigt elr repigt eller va det va. (JAA VI HAR ASCOOLT "MÅLAT" RÖTT KÖKSGOLV TÄNKA SIG VAVA) så nu sitter jag här, hungrig och törstig som aldrig förr och måste vänta ända till morgondagen :( WHY GOD, WHYY?!

             

KÖR MIG TILL MAX OCH GE MIG ETT FRISCOMÅL, NÅGON?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0