kallbadhus!

oj har inte alls varit duktig på att uppdatera nu känner jag :(
har haft en del annat för mig, träffa brudarna, stan, nyårsplanering, mys osv osv
snart är ju detta året över och jag filar på mina nyårslöften! blir nog något bra!
idag ska jag och frida till kallbadhuset (?) i varberg =) blir nog najz o mysigt, och kallt!
tar bussen härifrån runt halv och sen byter jag till fbg-bussen där frida hoppar på!
sen tar vi tåget till vbg tillsammans :)
hade ju kunnat ta tåg hela vägen, men buss är mysigare (och billigare för mig)

PUSS*

Kommentarer
Postat av: Sanne

du får ju skriva ett tacktal till mig?! annars hade du inte kunnat lyssna på din musik. hehehhehehe

2008-12-28 @ 19:50:56
URL: http://sanfemling.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack själv älskling! :)

2008-12-28 @ 22:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0