just like a tattoo

jag låg och tänkte en massa inatt, på tatueringar, och helt plötsligt kom jag på precis vad och var jag vill tatuera. jag har tänkt jättelänge på att tatuera mig, sen när jag fyller 18 (om 108 dagar närmare bestämt) men jag har faktiskt inte vågat boka en tid förren jag varit säker på vad jag vill ha. jag vill ha något meningsfullt, något som betyder något för mig och speglar det jag gått igenom och något jag kan se tillbaka på sen och inte ångra, utan vara "stolt" över

jag har bestämt mig för att jag vill göra 2 olika tatueringar på väldigt olika ställen
vad jag bestämt mig för tänker jag försöka hålla hemligt (förutom vissa lyckliga som får veta)
men coldplay och tur kan ju vara ledtrådar ni får klura på tillsvidare :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag fick veta, NA NA NA NA

2008-12-22 @ 14:03:15
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0