Just like a Circus

nej vet ni va, ursäkta mitt förra jättedeppiga inlägg
såna ska jag inte skriva mer :)
men jag är rätt så säker på att ni alla haft dåliga dagar, det var det jag hade då
hade en sjukt dålig dag, och då hjälper bara en sak (vad tänker jag inte nämna men ni som känner mig vet)
undrar faktiskt lite varför man mår så ibland, så man bara vill försvinna. men som tur är så kommer mina såna dagar väldigt sällan nu för tiden, mer sällan än förut tror jag ;O men ärligt talat så är mitt liv så bra, jag och mina brudar gör något galet varje helg. nu i helgen va det julklappsspelet med vin i marcus lägenhet, sen drog vi in till stan och hittade på hyss och sen stupade jag och nina i säng runt 3 halv 4. har gjort en massa som jag inte kunnat berätta om p.g.a. internetbrist, men vi hade en galen klassfest hos marica, lite röj hos lisa och så. vet inte ens vad jag fått med men.. helgen blir väl halvvild igen, festa hos nina på fredag och på lördag blir det kalajs för min kusin. tänkte passa på att sno alkohol där och sen ska jag kanske leta upp marica inne i trönninge ;O ska nog studera också. hm

snart är det lov ju, har 3 prov. matte B, psykologi och rättskunskap. ska försöka klara det. problemet är att alla 3 proven är jättestora, så det är en hel del att plugga. då är det ju tur i oturen att internet inte kommer förrens om 8 dagar. idiotiska telia har ngn kopparledning som gått sönder så sen har jag varit utan internet i 1 månad :O (just nu sitter jag hos mormor och morfar)

en annan sak som hänt, en jobbig sådan är att min morfars bror torbjörn har lämnat oss.. alldeles för tidigt, han blev bara 51 år gammal och lämnade efter sig sin fru lena och son carl. torbjörn var så himla glad, social rolig och underbar på alla sätt. han lekte och skojade alltid med oss barn och fanns det instrument till hans så spelade han alltid, kan fortfarande se det framför mig, torbjörn i matsalen på gullholmen med dragspelet i högsta hugg spelande och skrattande. jag kommer verkligen sakna honom, just nu känner det mest overkligt.. begravningen hölls i hjo i fredags, det va nog en av de jobbigaste dagarna i mitt liv, att se så många jag bryr mig om så ledsna.. dock va begravningen väldigt fin och kyrkan var helt proppfull. även om man kanske inte borde få ha roligt en sån jobbig dag så va det verkligen roligt att träffa alla släktingar och vänner jag inte träffat på flera år, synd att en begravning krävs för att man ska ses..

All eyes on me, in the centre of the ring
Just like a circus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0