it tears me up

natten i stugan va faktiskt väldigt rolig, och galen!
inte minst för vissas del ;D
säger bara the ring trädet i mörkret, springa ute i pyjamas, bli mosad av tobbe
och vissa saker som inte ska nämnas dessutom =)
stugan såg verkligen ut som fan imorse, killarna hade med sig typ 98 burkar öl och vi tjejer hade vin och cider och allt det låg överallt, dessutom låg det toapapper över hela stugan, 6 rullar tror jag det va. så jag hoppas killarna städade fint efter vi hade varit tvungna att åka hem :)
mohahahha

det finns inget skönare än att åka ut mitt i ingenstans med vänner och alkohol, dessutom är det så fint där ute. man kommer bort från dumma halmstad lite och bara har kul. mer sånt tycker jag :)
slänger upp en bild från danska fallen som ligger precis vid stugan, så ni får se hur fint där är!
den tog jag förra gången vi va där:


Kommentarer
Postat av: caroline

hahahha eh ja. vissa saker bör ej nämnas xd

hahahhaha

2008-12-21 @ 00:33:29
URL: http://carolineferning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0