friends forever



jag och min bästa vän
mitt liv utan ninni hade inte funkat, och det menar jag verkligen
vi är hur lika som helst, båda är vi envisa och negativa gnälliga bitchar med samma åsikter om det mesta. men när vi inte riktigt håller med varann då jävlar blir det fight, vi drar oss inte direkt för att bråka .vi brukar dessutom bråka om vi är arga på andra vilket kanske inte är så bra egentligen xD men vi är bäst ändå! jag träffade ninni i augusti 07 och det har varit hon och jag länge (låter som vi är ett par) men hon känner mig bäst av alla och vi är oskiljaktiga och så kommer det förbli, vet var jag har henne och hon vet var hon har mig, spelar ingen roll om vi inte ses på några dagar. det är liksom alltid vi ändå. vet inte ens varför jag skrev detta egentligen. men jag kollade på bilder och denna bilden gör mig så lycklig, precis som den tjejen också alltid gör. det finns ingen person i hela världen som är som min bästis, lika fin, snäll, rolig, omtänksam, envis och underbar. skulle aldrig byta henne mot någon annan. Jag älskar dig Ninni Nadia Erixon, min bästa vän <3

Kommentarer
Postat av: Ninni

Emma, min bästis, du är bäst! Så är det bara. Och det kommer du alltid vara. Nothing can tear(?) us apart <3. Never, ever, ever as long as I live.

2008-12-18 @ 18:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0