faith

haha jag vet inte ens varför jag skriver igen egentligen
jag vill inte åka hem och plugga så jag försöker undvika det så länge jag kan
och ang. det där inlägget jag skrev för några dagar sen
vän med ditt ex eller vad det nu hette
tror det kan misstolkas
jag tycker det är bra om man nu lyckas upprätthålla en slags vänskap
men även om man inte har "kärlekskänslor" kvar så blir det jobbigt
och fruktansvärt konstigt, men det är väl bara något jag tycker
det finns vissa dagar då det jag mest av allt vill är att kunna ringa och gå ut o gå med mitt ex
och bara va så bra vänner som vi va förut, när vi va tillsammmans. bästa vänner
fast minus kärleksdelen då
för kärlek från honom klarar jag mig alldeles utmärkt utan
men jag behöver fortfarande personen vid min sida
ibland iallafall
fast jag är väl medveten om att det aldrig funkar att ha det så för oss två och därför har jag gett upp
mest så jag menade :)

och jag kan inte sluta förvånas över hur livet förändrar när jag blir singel om man jämför med när man är inne i ett förhållande.. nu älskar jag att dansa dricka och festa med mina kompisar. det är veckans höjdpunkt, efter vissa helger då det blivit alldeles för mycket dricka så pausar tillochmed jag. men det är tråkigt. förut drack jag typ aldrig och det fanns andra saker jag inte heller gjorde. vilket jag gör nu istället, både på gott och ont såklart. det bästa med nya emma är nog mitt humör, är så lycklig och skojig och glad. har lugnare humör och jag mår braaaa. för det mesta iallafall

ninni, nina, marica, carolina och lisa
vet att alla ni inte läser
men måste tacka er för allt <3

Kommentarer
Postat av: Marica

Tack själv underbara du! du är bäst! <3

2008-12-14 @ 16:19:38
Postat av: NINA!

seriöst, du är så underbar! jag kan inte sätta ord på dig, du går inte att beskriva. men fan vad jag älskar dig <3

2008-12-17 @ 21:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0