du har inte en aning

hade världens mysigaste dag igår!
först och främst hade vi ju JULAVSLUTNING!! helt otroligt skönt!
vi har klarat halva tvåan, och halva gymnasietiden :O helt sjukt va tiden går fort!
kommer verkligen inte sakna plugg osv nu på lovet, men klassen faktiskt, vi är ju världens bästa
men några klasskompisar kommer jag spendera typ hela lovet med det vet jag så det är ingen förlust ;D
vi fikade först igår då, fick höra vackra julsånger och sen lekte vi lite, sen gick vi till bergman för den årliga julavslutningen som är så sjukt mysig, den slutar alltid med snö som faller från taket samtidgt som alla sjunger, verkligen mysigt!

efter julavslutningen mötte jag bisse i stan och sen började vi julklappshandla! jag hade inte köpt en enda sak förren igår, och igår blev jag dessutom klar :D (förutom ninnis men den får hon efter jul) bisse är på god väg hon också! så vi kämpade på tappert i typ 4 timmar. vi tog dessutom en mysig fika på fribergs och vi fick en hel del välbehövligt snack. det spelar ingen roll hur ofta eller sällan vi ses, vi är alltid systrar ändå <3 

igårkväll så kom caroline, nina och ninni hit :) vi köpte godis, chips och läsk på ica sen kollade vi björn gustavsson dvdn :) vi pratade också en hel del, sen åkte carro hem och vi 3 gick runt hela söndrum o bäckagård o allt innan vi gick hem o la oss i sängarna och pratade o pratade. det va en sjukt mysig kväll, i love you :)

nu har båda brudarna åkt hem och jag städar hela huset :( jättetraaaukigt men mamsen blir glad så man får väl ställa upp! ikväll ska vi tjejer och några av killarna ut till tobbes stuga i simlångsdalen! va lite sisådär sugen på det förut men nu när alkoholen o maten är fixad kom även det glada festhumöret. kommer bli sjukt roligt och mysigt =) vi är bäst!


detta blir kanske kvällens emma?

Kommentarer
Postat av: nina

är inte det alltid festernas emma? ;) du är snygg i alla fall!



det var supermysigt igår, borde göras fler gånger. fan vad jag älskar er <3

2008-12-19 @ 16:15:30
Postat av: caroline

ni är typ bäst <3

2008-12-21 @ 00:39:48
URL: http://carolineferning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0