do you see, what we've done?

känner mig verkligen astråkig som sätter mig här typ var tredje dag och skriver små resuméer om mitt liv. och inte är så überduktig som många andra och dokumenterar varje steg jag tar. därför ska jag nu fortsätta i gamla spår och summera de 3-4 senaste dagarna, men sen kommer en liten tvist! sen ska jag välja ut vissa saker som är liksom extra bra (typ kallbadhuset och twilight) och skriva mer om :O ojojoj. förstår nu att vi väntar spänt på detta.

i söndags: då var jag och frida som sagt ända uppe i varberg och i kallbadhuset där. det va väldigt mysigt, och kallt! har inte träffat frida på ett tag så det vi hade mkt catching up to do. (i like my svengelska)
i måndags: först åt jag en mysig lunch på barmezzo med morfis, sen solade jag med pannkaka. fort hem igen och sen åkte jag till stan och införskaffade mig lite extra alkohol tillsammans med n,c och c. sen gick vi på stan och åt lite donkenmat, nyttigt och bra! åkte senare ut till nina och sen åkte vi till bion. vi såg twilight! typ den bästa filmen jag någonsin sett, den var helt perfekt. och den blev ju inte mindre bra med edward cullen! (som spelas av robert pattinson) han är min drömkille, han har allt jag vill att en kille ska ha! hans utseende, han är dödligt sexig, han är sådär mystiskt men ändå världens snällaste. jag hade kunnat betala för att få honom! en väldigt kväll dag iaf, tack nina <3
i tisdags: vaknade jag upp hos nina! mys, sen åkte jag in till stan och bytte en klänning och vandrade bort till min frisör maria :) klippte topparna, klippte upp det lite och sen luggen :) blev väldigt bra, som vanligt, hon är bäst! sen gick jag till mammas jobb och där bokade vi en resa till cypern, åker i två veckor, 22/5-8/6. så jag kommer hem till mina vänners student som tur är, hade aldrig velat missa det! sen på kvällen åkte jag hem till carolina :) hennes lägenhet va helt sjukt fin, älskar den! det va mysigt och roligt som vanligt =) carolina är bezzzt!

idag: nu ska jag strax vandra upp till söndrumshallen där maja jobbar och hålla henne lite sällskap :) sen ska jag och mamma fixa maten tills ikväll då vi ska va 5 tjejer och äta och förfesta här =) sen bär det av till trönninge och sen ut till söndrum igen på "efterfest". och inatt ska jag sova med nina & marica! allt är fixat nu känns det som, kläder, alkohol, mat osv. så nu får vi bara hoppas allt bli kul! :)

och jag hoppas innerligt att 2009 blir bättre än 2008 som faktiskt var ett helt underbart år i 5 månader, sen föll allt ett tag, för att bli underbart igen. det är allt det som hände 17 juni och framåt som jag vill undvika. vill aldrig må så igen, aldrig. det förstörde mitt helhetsintryck av 08. men over all så va det bäst! spenderade somsagt 5 underbara kärleksfulla månader tillsammans med Johan. Sen hade jag väl lite heartache ett tag men sen.. då började min vilda sommar, det va galet. fest och alkohol väldigt ofta. hösten fortsatte med körtelfeber som pausade mitt festande. kände att det va guds straff för att jag festat för hårt. haha. men när jag blev frisk så va det dags igen, denna hösten tillsammans med mina brudar har varit galen! så tack alla fina vänner för detta året, med både gläjde och smärta. tack alla som delat min glädje och särskilt tack till alla som hjälpt mig genom sorgen. vi ses nästa år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0