crazy

gaaaaaalen fredag
en galet rolig fredag :)
vi va hemma hos nina och festade, först tjejerna och sen kom killarna, både nytt och gammal folk och jag hade sjukt roligt!! jag nina och lisa började kvällen med pizza och en störd pizzagubbe som gav nina lift, blev kär i henne och ville festa med oss :O hahha. sen kom somsagt de andra tjejerna och vi började festa, lekte dansade och drack innan de andra kom. kollade vem som vann idol o sen va det igång. drack (för mkt..) dansade sjöng och promenerade haha. sen däckade jag runt 3 och dagen efter vaknade jag med nina. vi gick till donken och det va mys. tack för en sjukt underbar kväll med dom bästa.  älskar er :)

igår va jag på släktkalas hos min moster och hennes man. min kusin fyllde år. :) va väl trevligt det med, ganska lugnt för omväxlingens skull. åt god mat! drack vin (för mkt..) och så va jag ute lite i trönninge faktiskt. sen sov jag och pratade mycket i telefon. vi va där i typ 10 timmar (!!) så då hinner man mycket. sen hände lite grejer så jag valde att åka med mormor o morfar hem istället.

så here i am :) idag blir det massa psykologiplugg :( tycker synd om oss i SP07L1

Kommentarer
Postat av: nina

fy vilken skoj dag det var ;) du är bäst <3

2008-12-17 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0