blö

usch, dagen efter borde förbjudas

mår som jag förtjänar idag, blev en ganska dum baksmälla men sen så går det dessutom kräksjuka hemma hos mig och som vanligt har jag fått en släng av det fast minus kräkdelen då. blir alltid så, min syster blev sjuk på flygplatsen i köpenhamn innan vi skulle till tunisien och sen kräktes resten av familjen (utom jag då) jag blev däremot illamående och fick magkramp. så är det idag med. så lite baksmälla med extra illamående och magknip på det gjorde så att jag valde att stanna hemma och tacka nej till fest. va tänkt att jag skulle hängt med lisette m.fl. men jag känner mig inte taggad alls. så har gjort julgodis med familjen och kollar harry potter. ganska mysigt och välbehövligt, ska ladda för nyår som kommer bli hard core. som linda skrev: party hard. det blir inga problem, det är ju det vi gör bäst! haha. :)

ha en vild kväll :O

Kommentarer
Postat av: Hanna

vi måste ses i mitt NYA RUM <3

2008-12-20 @ 23:15:06
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0