40 frågor om mig yesyes

1. vad är ditt mellan namn? Maria
2. vilken tid gick du upp i morse? kl. 10.20 ungefär
3. är du i ett förhållande nu? nej
4. om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
5. har du haft ett seriöst förhållande? Ja det har jag, tänka sig
6. har du någon gång varit kär? ja, typ för kär
7. vad gör du på fredagskvällar? festar eller myser med mina vänner
8. bästa filmen du någonsin har sett? that's a hard one.. kanske SATC?
9. saknar du någon just nu? några vänner jag inte träffat på ett tag
10. Hur mår du idag? jofan, livet leker!
11. Hur många tabletter tar du dagligen? 1
12. vad gjorde du för exakt ett år sen? Det va säkert inget speciellt, hade kommit ihåg annars väl?
13. bästa minnet från förra sommaren? Tunisien, Danmark, Alla dagar med mina fina vänner o festerna såklart
14. är du razist? haha nej verkligen inte
15. har du helt svenskt ursprung? Japp! (om norrländskt räknas som svenskt? =D)
16. föredrar du svenska eller utländska killar? Jag vet faktiskt inte, gillar iaf mörkare killar, inte blonda osådär
17. ser du fram emot någonting just nu? En del, nyår är väl det som ligger närmst
18. sköter du skolan? Nej inte nu längre .. ska ta tag i det!
19. vad hade du för betyg förra terminen? när jag gick ut ettan va betygen bra! nu är det en annan sak..
20. vad är det bästa du fått på ett prov? har ju fått alla rätt på något nu i tvåan faktiskt
21. vilket ämne var det? Rättskunskap
22. har du fått ig på ett prov? japp en gång, på ett spanskprov i nian!
23. har du spelat/spelar du i ett band? nej
24. anser du dig vara intelligent? ibland, men inte så värst mycket nu för tiden
25. har du mått jättedåligt psykiskt? mjaa typ, men det va ett bra tag sen
26. har du gråtit dig själv till söms? ja men det va också ett bra tag sen
27. har du haft sömnproblem? jag tror nästan det
28. hur ofta gråter du? händer knappt längre, men då och då
29. vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? till mina underbara vänner.
30. vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej, det är verkligen att ta ett steg tillbaka tycker jag
31. vilken klass går du i nu? SP07L1♥
32. vilken skola? Sturegymnasiet
33. är du stolt över dig själv? nej, det är mer tvärtomt
34. vad är det bästa med dig enligt dig själv? jag är en bra lyssnare som alltid försöker ställa upp
35. vad får du ofta komplimanger för? tror det är mitt hår faktiskt, haha
36. har du lätt att få folk att skratta? det beror på, ofta är det inte meningen, jag gör mest bort mig ;D
37. cider eller öl? cider
38. vilken är din vanligaste färg på kläder? svart tror jag, sen har jag massa olika färger
39. vet du om någon är kär i dig? nej det tror jag verkligen inte
40. är du bra kompis med ditt/dina syskon? javisst, för det mesta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0