you're the one who's losing

wopido. fortfarande sjuk. herregud alltså detta var en seg feberjävel. och det är inte kul någonstans. känner inte att jag har så mycket att berätta om alls bara för det, jag får ju inte göra något.. eller jo, igår fick ninni va här och kolla film :D woho! vi kollade på fjorton suger =) så dålig att den blir bra typ. har iallafall spenderat en hel del tid med min mamma och mina småsyskon nu eftersom det är den enda jag får göra, det har varit mysigt iallafall =) hoppas verkligen på att bli frisk till imorgon så jag slipper doktorn och får umgås med mina klasskamrater, saknar er bajskorvar!

kan iallafall tipsa om min "nya" musikupptäckt, KoЯn. (stavade helt rätt där med felvänt r och allt) det va marcelo som tipsade mig faktiskt, eftersom jag är inne i slipknot och linkin park perioden tyckte han det passade. haha. saken är den att deras musik är grymt bra så jag tycker ni iallafall ska provlyssna! va inte så fördomsfulla som jag vet att vissa är när det gäller sån musik. orkar ej lägga upp klipp men gå in på youtube och sök på korn, typ freak on a leash, a.d.i.d.a.s , coming undone mm. do it! 

Kommentarer
Postat av: annika

eh, nej tack? :D

2008-08-31 @ 18:58:13
URL: http://annikasomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0