you might think I'm happy..

.. but i'm not gonna be okay

NU kommer dom jävla tårarna.. EN MÅNAD tog det. en månad.. mina ögon var snustorra i en månad, inatt brast det. jag har gått runt och undrat vad som är fel på mig att jag betedde mig som en känslokall idiot. men nu slutar dom inte rinna. inte bara för min skull utan för vissa andras också. det är kanske tragiskt men, allt känns bara så jävla tragisk just nu ändå så.. ni två är tragiska.. men mest du. fyfan. hon skulle bara veta. hur kan man vara så patetisk som jag är? som älskar en jävla idiot.. för ja jag erkänner, jag försöker alltid verka så stolt och hålla huvudet högt, högre än vissa andra. men jag är så fruktansvärt jävla svag, din blotta närvaro får mig att gå itu.

Kommentarer
Postat av: Hanna

you'll make it, det vet jag <3

2008-08-17 @ 12:32:49
URL: http://hannathidholm.blogg.se/
Postat av: Nina

<3

2008-08-17 @ 12:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0