viruzz

jag och caroline satt och pratade om våra "uuunderbara" datorer och att de fått lite virus
saken med oss är att vi alltid är lite konstiga vilket ni får bevis på här:

ems. I despise that I adore you säger:

 min e med sjuk tror jag

dumma datorer

Caroline. Vad glad jag blir att min dator har virus .. säger:

jag lider inte med min dator. han förtjänar att ha ont och lida av virus. men JAG däremot ska ju för fan använda den. Den finns ju för att göra nytta, men nu e den bara ivägen.. den kanske kan äta lite ipren eller antibiotika ?

ems. I despise that I adore you säger:

jag tror inte det hjälper

ems. I despise that I adore you säger:

han har fått hiv


Kommentarer
Postat av: carolajn

vem fan har påstått att VI är normala ? Jag vill inte vara normal. :) det vill inte du heller hoppas jag :D tihi älskar dig baby

2008-08-29 @ 21:12:12
URL: http://carolinecarlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0