uh la la la

haha jag är sämst på att uppdatera nu märker jag.. har 2 jobbdagar kvar :D:D sen är jag freee as a bird. men jo somsagt så jobbar jag varje dag, till 11 typ. sen dessa 3 dagar har jag gått i stan varje dag efter jobbet.. haha. i måndes så var jag i stan med carro, vi körde en långkörare och stannade länge. jag köpte 3 trosor och 1 bh, 1 linne och 1 oversize-tröja. bra bassaker. shopping är verkligen terapi som carro sa, hade dock kunnat köpa 5000 saker till. igår klippte jag mig direkt efter jobbet =) försöker spara till långt hår nu så tog bara några millimeter, det slitna. sen klippte jag upp håret och fixade luggen lite. älskar att klippa mig, det är som ett beroende typ. får jag minsta lilla slitet hår får jag panik, så jag har alltid en klipptid bokad. nästa gång det är dags är 17/10, då är det dessutom dags för slingor vilket jag gör 2 gånger om året typ. vill inte slita så mkt på mitt älskade hår hahaha. iaf så träffade jag underbara nina efter klippningen, alltid lika mysigt att träffa henne <3 såg också en mkt feg människa i stan, patetiskt va det. man tycker ju att vissa skulle kunna se en i ögonen? :P efter nina var det dags för ninni, och ännu en gång va vi på utflykt, med cyklarna denna gången dock. idag har jag också träffat ninni, vi vandrade i stan i 100 år typ, hon köpte linne och tröja och lite sånt. sen köpte vi buss+tåg biljetter till göteborg tills söndag, då vi ska till liseberg bara hon och jag :) ska bli så härligt att spendera en heldag med min bästa eftersom vi inte setts så mkt förrens nu. imorgon är det lasse och sen är helgen fullspäckad. ska bli nice. nu ska jag läsa lite ur veckorevyn som kom hemskickad idag, sen ska jag och carro k ta en kvällsfika (: mys.

puss på er

Kommentarer
Postat av: nina

2008-08-07 @ 13:06:20
Postat av: nina

du är bra, du vet det va? :D<3

2008-08-07 @ 13:12:30
Postat av: Caroline Carlander

du e söt som socker babyyyy!! :D <33

2008-08-09 @ 22:57:15
URL: http://carolinecarlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0