that was quite a show..

.. very entertaining, but it's over now.

jag är nog den mest konstiga personen som finns. det jag helst av allt vill är att vara älskad och avgudad. jag vill ha någon som verkligen tycker om mig, som jag kan mysa med när jag behöver det. en person som kan ge mig närhet. jag vill vara sådär kär igen, ni vet så det känns i hela kroppen. med fjärilar i magen och ett hjärta som hoppar över att slå av lycka. samtidigt vill jag njuta av singellivet, vara ute och festa och ha kul med mina vänner, kunna träffa killar för stunden utan att bry mig om någon eller något annat. är det konstigt? jag vill ha både närhet, trygghet och frihet. på en gång. jag har nästan aldrig varit singel känns det som. eller jo det har jag, men inte helt, det har ofta varit något. och det känns så konstigt,, ovanligt. jag behöver närhet samtidigt som jag vill leka. hur ska man hitta det?

typ en kontaktannons:
"hej jag är en tjej på 17 år som söker en "pojkvän".
eller pojkvän,, jag är ute efter ett förhållande som är
helt på mina villkor, jag vill ha ett öppet förhållande, 
alltså kunna vara fri när jag vill, och få ömhet och närhet
när jag behöver det. Svar till: Crazy in love F17
"

tror ni någon skulle nappa? ;D knappast va

Kommentarer
Postat av: carrow the oldie

jag skulle LÄTT nappa :)

2008-08-05 @ 02:41:25
Postat av: nina

haha, du anar inte hur många som skulle nappat på det ;) jag är ju en i alla fall ;D



vi ses snart !! :D yay <3

2008-08-05 @ 12:02:27
Postat av: sandra.

det finns nog många killar som skulle nappa ska du se:) hur många tackar nej till att både kunna ha och äta kakan liksom?

2008-08-07 @ 12:26:32
URL: http://sandrahemberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0