take me away

jobbade sista gången föralltid på jordgubbarna idag. FYFAN VA HÄRLIGT!! never ever again.. maja kom och hälsade på en stund iallafall vilket gjorde så att tiden gick lite snabbare ändå. sen har jag varit och grillat hos jenny falkström ikväll, det var mysigt :) tack vännen! sen bestämde jag och carro oss för att ta en promenix och vi gick laholmsvägen nästan till a-berg. hahah. på vägen såg vi en död katt :( tror den blivit påkörd och sen dött på vägen hem. som min felix gjorde :( den hade faktiskt halsband på sig men ingen av oss vågade röra den så vi lät den ligga faktiskt. förlåt. men på måndag kära vänner ska jag unt carro in till en resebyrå och kolla sista minuten och se om vi kan åka redan nästa helg :O FATTA KUL?! jag hade dött av lycka alltså.. hahah vilken tönt jag låter som. men tänk att bara komma bort från denna skithålan precis innan helvetet sparkar igång, en dröm. har en resa med 4stjärnit hotell som jag vill ha lite men vi får se. på måndag ska vi in till resebolaget där vi bokade tunisienresan. asbra. men ska sova nu ändå så på måndag blir ni uppdaterade om det blir någon resa ellerså..

Kan någon rekommendera något resmål förresten?

PYSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Carolina

Cypern och turkiet! ;D

2008-08-03 @ 11:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0