still sick

idag är bara sjukdag nummer 2 och jag är redan så sjukligt uttråkad.. jag, emma lindholm, skolhataren, saknar skolan. hahah. visst är det skönt att kunna vila och så vilket min kropp verkligen behöver. men jag hatar att bara gå omkring helt tyst och tänka, för när jag tänker för mycket blir jag orolig och ledsen..  förut så ringde min mentor för att babbla om elevråd osv och att resa på mig och svara i telefonen kändes som att springa flera kilometer :( imorgon har jag dock min första lektion i rättskunskap så det går inte att vara sjuk! ska ju till gbg på lördag också så då gäller det att vara frisk. annars får jag låtsas va frisk och bita ihop, för här ska det shoppas! shopping är som terapi för mig. visst finns det inte mycket som slår känslan när man hittat nya underbara kläder? :D jo okejdå att få tillbaka den man älskar.. ;/ (säger ju att jag tänker för mycket)

snart ska jag ta min tredje dusch för dagen, känner mig så himla sunkig när jag har feber, blir så varm och äcklig så jag är beroende av att duscha. senare runt halv 3 ska jag nämligen till skolan trots feber och hämta ut böcker tillsammans med resten av min klass. då vill jag inte va så bläkig som jag är just nu ;D som tur är ligger skolan 4-5 mins bort med cykel så det är ingen större fara.

/ EMS
I despise that I adore you


So you'll probably always have a spell on me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0