S.O.S

jag orkar inte. imorgon (idag) början skolan. just då faller allt igen. har legat i min säng, i ett kolsvart rum. med iPoden på högsta volym, och tårarna kan inte sluta rinna. jag vill bara skrika ut allt, all ilska, all sorg, all vrede, allt. det dumma är att så fort jag gråter en tår, så slutar jag inte. har så himla svårt att gråta nu, men när det kommer så kommer det rejält.. o sen, jag är ju dum nog att lyssna på typ; because you loved me-celine dion. jag fattar inte varför jag utsätter mig för detta. jag ska prata med syon imorgon, jag klarar inte ett helvetesår till. ett sånt år, ensam. ett helvetesår när jag inte ens mår bra. jag känner inte att jag kan. jag mår illa av allt. vill inte somna och vakna upp till ett helvete igen. jag är så jävla förvirrad, ena halvan av mig vill att du tar henne och drar åt helvete, andra halvan vill att du ger upp och kommer tillbaka. hur dumt är inte det? jag är nog den mest dumma personen i universum.

/ EMS
the love you gave me, nothing else can save me..

Kommentarer
Postat av: hanna

<3

2008-08-21 @ 16:44:20
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0