someday..

igår när jag och oliven gick mot espresso house för en kvällsfika, och där var stängt (?) så bestämde vi oss ganska så spontant för att gå mot bion istället. vi köpte biljetter till love guru och gick o satte oss på donken med en varsin glass sålänge.. sen vandrade vi bort mot bion, köpte popcorn osånt och gick till salong 3 där det bara var vi och 4 pers till. haha. filmen var väl smårolig, inget jag rekommenderar er att lägga 80 kr på kanske men den var helt okej! det var ju mysigt att få träffa min oliv iallafall :) sen runt 2 ska jag träffa hannapanna och vi ska på hemligt mission, haha ni skulle bara veta. ;) det ska bli mkt nice. nee nu ska jag kolla lite mer OS, beachvolley är ju ganska intressant?



/ EMS
How the hell did we wind up like this?


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHA

emma du är bad <3

2008-08-18 @ 11:13:25
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0