scream,

2 månader. fyfan. tänk så lite och mycket som kan hända på 2 korta månader. 61 dagar
vissa av oss går vi vidare jättesnabbt? ett 25 månader långt förhållande, och 2 månader senare är du över allt?
tidigare egentligen, efter 1 månad typ, om inte mindre. jag känner mig mkt speciell, not.
dessa två äckliga månaderna har gått sakta, det känns som att det vore flera månader sen, allt som hände då är i en dimma. det är först nu den senaste tiden som jag börjat leva igen. jag har varit .. jag vet inte ens vad det heter på svenska, men numb. festat och haft roligt, utan en enda jävla känsla, varken lycka eller sorg. men sen igår så föll allt igen och det känns värre. det tog mig typ 2 månader att inse och smälta allt och nu så sitter jag där igen.
heartbroken

inte nog med detså börjar skolan snart och hur fan ska jag kunna sitta där och le och låtsas vara lycklig? hur ska jag klara av att sitta där och försöka tänka på typ freud och vuxenteorier och vad volymen på en jävla kon är, och när slaget i ngn håla var. när jag egentligen bara vill lägga mig ner på marken och skrika och gråta och slita ut mitt hjärta, som gör så jävla ont..




it's not hard to fake a smile you know..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0