ny almanacka

idag fick jag och mamma hem våra almanackor som vi beställde förra måndagen, så det gick snabbt :D mamma beställde en rosa och brun och jag beställde en som är lila och vit, vi beställde dom från: http://personligalmanacka.paulanders.com/
där får man själv välja färger, vad som ska stå på framsidan och hur sidorna innuti ska vara uppbygda. den kostar ganska mycket dock, 275 kr.. men jag tycker den är så fin så det kan det vara värt, den är dessutom personlig så man kan vara säker på att ingen har en likadan. så om ni vill ha något personligt kan jag rekommendera er att beställa likadana, dessutom är ju en almanacka typ ett måste på gymnasiet så då kan man passa på att ha en fin så man blir gladare. =) ska slänga in bilder på dom också så ni får se :)

 

vilken var finast? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0