Nu måste jag bara.....

seg och ledsen dag idag.. har enbart städat och donat eftersom det såg ut som att en orkan dragit fram i lägenheten. har varit nere med sopor typ 5 gånger och kört diskmaskinen 2 gånger + dampsugit hela skiten. nu ser här okej ut iallafall så det blev inte en massa jobbigt skäll när mamma och co. jobbigt blev det dock ändå för jag ville vara ensam lite till, kunna sköta mig själv helt och slippa massa tjat. nu om en liten liten stund blir det en mysig kvällsfika med oliven <3 sen ska jag försöka vända tillbaka dygnet eftersom jag var vaken till 5 imorse och skolan börjar om typ 4 dagar -.- aeh nu får jag dra mig så jag får spendera så mycket tid som möjligt med olivia, vad hade man gjort utan henne va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0