lovefool

woho.feberdag nummer 3 :) och ja jag vet att jag klagar supermycket, men jag är sån.. men imorgon blir det skola, feber eller inte feber. stiger den uppåt 40 grader blir det nog hemma. måste nog stanna hemma imorgon i vilket fall, mamma insisterade på det eftersom jag nu varit sjuk 3 dagar så. det blir kinamat med mamma+syskonen och sen film tror jag, perfa uppladdning inför gbg iallafall.. just nu dricker jag OBOY, halvkollar hell's kitchen och läser en ny bok som jag verkligen kan rekommendera, presidentens val-anne holt. nummer 3 i en serie deckare skrivna av den norska författaren. har aldrig läst hennes böcker förut men nere i tunisien fanns en bokhylla på hotellet där folk ställde böcker, där hittade jag nummer 1 i serien (titeln minns jag inte) sen läste först jag den, sen mamma o sist lars. hennes böcker är grymt spännande och så bra! LÄS



jag älskar somsagt att läsa, och här har ni
alla böcker jag läste under tunisienresan .. några tusen sidor ;)
där ligger förresten boken, det som tillhör mig-anne holt. LÄS pronto

Kommentarer
Postat av: carolajn

jag kan se att Gossip girl ligger sist.. btw.. 11e boken har kommit ut! KÖP KÖP

2008-08-29 @ 21:13:23
URL: http://carolinecarlander.blogg.se/
Postat av: Sanne

jag har ingen book, jag måste läsa ngt nu :(

2008-08-31 @ 19:03:22
URL: http://sanfemling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0