linkin park

jag är verkligen en sån som lyssnar på ALL sorts musik, och det oftast i perioder. nu har jag kommit i en ny period, linkin park perioden. min period före det var the voice perioden. alltså akon o sånt ni vet. men just igår kom jag på hur mycket jag älskade linkin park förut, det var deras musik jag ALLTID lyssnade på förut när jag mådde dåligt. så jag kan rekommendera er att ladda hem hela albumet Meteora. det är enligt mig det bästa album de gjort. hmm mina favoritlåtar på skivan då? joo.. jag älskar t.ex. Faint, Don't Stay, Breaking the habit, mm. jag älskar egentligen alla låtar så därför tycker jag ni ska testa hela skivan :) om ni inte orkar ladda hem den så finns ju alltid youtube. =)

No, no turning back now
I want to be pushed aside
So let me go
No, no turning back now
Let me take back my life
I'd rather be all alone
No turning back now
Anywhere on my own
'Cause I can see
No, no turning back now
The very worst part of you
Is me
(från låten "lying from you")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0