let me think about it

jag känner mig allmänt konstig jämt. mitt humör växlar som fan. är väl mer eller mindre glad hela tiden men ja. det blir lite jobbigt ibland ändå. idag är det dock inte en jobbig dag utan en bra dag, tror jag. har inte gjort så mycket mer än att sova, jobba, möta j och få pengar och handla typ. men det kändes väl bra. det konstiga är att jag mår bra av att träffa dig, inte på det där kärlekssättet (förutom att jag knappt kan låta bli att röra dig) utan det är bara skönt att få prata, behöver dig som vän. tror jag. det beror på vilket humör jag är på ;)

längtar till nästa helg! då är jag ensam hemma tors-sön! sååååååååååååååååååååååååå skönt. om jag dock inte väljer att åka med till gullholmen, får se hur vädret är faktiskt. om det är sån riktig sommar igen ska jag nog åka med, njuta av bohuslän när det är som bäst <3 annars får vi se vad som händer här, kanske käka lite och förfesta, sen ska jag ha pensionat här för fulla vänner. haha. nej men skämtosidå, kanske kan ta hit klassen? vi får se vi får se. men det hade varit nice att träffas innan helvetet sparkar igång. klockan 10.00 21/8 i bergman :(

5 timmar kvar på jobbet. fyfan vilken känsla. sen kommer jag ha jobbat ca. 120 h på städ och typ 84 på jordgubbarna.. ganska mkt typ.  ikväll blir det utanför lasse med några tjejer, sen ska jag typ sova hos ninni och sen jobba 2morrow. sen blir det lunch med mamma o morfar och seen hemtill ninni elr ngt sånt. längtar till söndag iallafall, det blir dock upp runt 7 men sen en heldag med 10 timmar på liseberg :D

Kommentarer
Postat av: sofia

Visst är det underbart att sluta jobba! Jag mår jättebra, hoppas du mår likaså!? Vi får ta och ses någon dag nu innan skolan drar igång kan jag tycka. Pusspåre snygging <3

2008-08-08 @ 14:16:27
URL: http://sofiaskaune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0