i wanna looove you

ojsan va dålig jag varit på att uppdatera nu.. vad ska man skylla på? .. jo jag har ju jobbat, solat o badat och spenderat tid med mina underbara vänner. tagit vara på lovet så mkt jag kan iallafall. nu är ninni hemma också :D:D har saknat henne :/ tror inte hon läser detta men.. hon är verkligen världens bästa vän, men p.g.a både jobb och lite andra dumma saker har vi inte kunnat träffas alls mycket denna sommaren :( men nu är du hemma, och om 6 dagar är jag ledig.. då ska vi hinna med liseberg och massa sånt. kanske ser min ninni senare idag om inte så blir det imorgon, OCH JAG LÄNGTAR! :) dessa dagarna har jag hunnit jobba massa, och solat både i frösakull och i tylösand (vilket gjorde sanne överlycklig) och vi i halmstad är verkligen bortskämda xD jag anna o micki blev också erbjuda en drink av en ful fransman.. i jeans o långtröja på tylösand i typ nästan 30gradig värme?!??!?! usch. nu om en halvitmme ska jag åka till jobbet på maxi o sälja jordgubbar för SISTA gången, någonsin!! glöm att jag gör det igen ;D så ska jobba i 4 timmar sen är jag fri! sen har jag bara 5 pass på sjukhuset, av 25. har alltså klarat av 4/5 vilket är muy bien. på fredag nästa vecka är jag alltså fri, och efter idag är min maja också fri.så nästa helg då jävlar, okej? :D detta är en stor grej.

sen vet jag inte om sandra läser detta heller men jag ville ändå tacka för hennes ord. det hjälper verkligen att prata med dig, känner mig inte ensam om detta då. tack!

om 5 timmar är jag fri från jordgubbar.. :D (dom tar typ slut idag förresten)

Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh, du är för gullig! Saknar dig också underbara du. Längtar till imorgon, och då ska vi bla planera vårt Liseberg besök ;). <3<3<3

2008-08-02 @ 12:30:08
Postat av: sandra,

jag läser:)

du behöver inte tacka sötnos!

vi tar en fika snart

2008-08-02 @ 14:56:38
URL: http://sandrahemberg.blogg.se/
Postat av: annika

här sitter man varje dag och bara hoppas på att de ska ploppa upp något om lilla annika, men inte det nej. FY EMS

2008-08-02 @ 15:51:27
URL: http://annikasomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0