i kissed a girl and i liked it

liseberg igår va sjukt kul :) skriver mer om det sen när jag kommer hem. då ska ni få se bilder oså också! så jag tänkte spara allt till en gång. just nu så sitter jag i söndrum och passar 2 barn, anton o gustav. eller aa. dom är hos en kompis och leker så jag sitter vid datan o käkar bilar. det är också ett najs sätt att få pengar på eller hur? kommer ha passat dom mellan 9.30 och 16.30, alltså 7 timmar. det får jag 500 kr så det är väl okej. ca. 72 kr/timme. men min lön kommer inte förrens om 2 veckor så jag får se till att fixa fram pengar ;) ska snart värma lite mat till dom, och till mig. fläskfilé och klyftpotatis tror jag det va, muchos gott.

känns lite konstigt att vara utan ninni nu, haha :( har vant mig vid henne efter att umgåtts med henne hela tiden i flera dagar. men vi ska typ ses senare igen. haha, ingen får nog av ems. och jag får inte nog av nino. (; BFF <3

ser fram emot denna sista veckan och att passa på att umgås med massa vänner. och som ett svar på hannas kommentar på ngt inlägg. neej jag träffar ingen, jag är fri som en fåågel, living the wild life. and i'm loving it!

förresten!!!!! igår så busringde någon mig xD HAHAH. det har typ aldrig hänt :( jag åkte ngn karusell så kunde inte svara tyvärr alltså vilket va synd. det var någon från ungdomsmottagningen som berättade att en av mina sexpartners hade klamydia? låter lite scary alltså. snälla du från ungdomsmottagningen som är så engagerad att du ringer på en söndag, RING TILLBAKA :D

Kommentarer
Postat av: hannää

då kände jag fel minsann min sköna. och ja vi ska ses på fredag <3

2008-08-11 @ 23:23:06
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0