i don't need one more day of you wasting me away

såja nu var ännu en helg över, jag orkar inte skriva om den, tror inte ni är intresserade ändåså :) jag har typ bloggtorka eller något.. men helgen, den var trevlig iallafall om jag ska sammanfatta den, nästa får också bli det. det är ju helgerna som gör att jag överlever nu när skolfanskapet dragit igång. :( och det är så illa som jag säger svar ja. det ENDA som är bra är min klass. jag älskar er SP07L1 =) allt annat i skolan suger. en annan sak, om 2 månader flyttar vi! så himla skönt det ska bli, samtidigt som det suger! jag hatar verkligen att flytta mer än allt, det tar så lång tid att komma iordning och det blir lång tid utan bredband hahaha. patetiskt va? ;D men det är jobbigt.. särskilt eftersom min kära moder förväntar sig så mkt hjälp från min sida, no way är mitt svar. och igår va det ngn kille som frågade alla typ, har du pojkvän. och det kändes jättejättekonstigt att svara nej. jag har svarat ja i 2 år och nu så får man svara nej. wierd. men jag drar alltid till med det ultimata svaret eftersom jag INTE vill ha något med killar att göra just nu. (nej det har jag inte och jag vill INTE ha det heller) då får man bort dom tro mig =) nej vet ni va, killar klarar jag mig utan faktiskt, vill nämligen försöka hålla mig såhär känslokall ett tag till.

Helgens bästa: Alla mina vänner, jag har så många underbara att jag knappt kan räkna upp alla. ni förgyller mitt liv :) dock var det underbart att träffa Sanne eftersom hon vart borta så det måste jag nog nämna.

Helgens sämsta: arg mamma, trötthet, långt från busshållplatsen till jessica, regn!

Helgens konstigaste: fyllesmsen man mottog på fredagen..

/ EMS
Just give me myself back, and don't stay

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vart ska du flytta emma?=)

2008-08-25 @ 09:47:05
URL: http://fannymarietollbom.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh, vad du är fin! Du gör mig så sjukt rörd när du skriver så, tack för dina fina ord, vännen! <3

2008-08-25 @ 22:53:15
URL: http://loyuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0