hot

godmorgon =) sitter här i mitt andra hem. hahah. men så känns det nästa nu. är alltså hos ninni. ska sova här inatt också så hon blir aldrig av med mig. nu har vi umgåtts typ konstant sen i söndags och på måndag blir hon typ av med mig. haha. tänk er 8 dagar med ems, hahahha. imorogn ska vi till liseberg D: men igår va mysigt, vi va några tjejer här, närmare bestämt jag, ninni, lisaL, lisaH, caroline, emelie, nina, jessica, marica och carolina. tror inte jag glömde någon nu va? .. sen kom också marcelo och kurdenH en stund. haha. det va trevligt. vi kom bl.a fram till att jag är snällare än ninni (: iaf sen pratade hon i telefon så länge att jag däckade av trötthet, men vaknade igen klockan 4 och såg att jag fått sms av en full person som ville sova hos mig.. hmm. ne tänker inte hålla på med otrohet här. =) iaf sen låg vi vakna till 5 och har sovit fram o tillbaka till typ 12. det va nice. ninni har rostat bröd till mig nu så jag borde nog gå, iaf ha ett mysigt liv. au revoir

(spanska är så jävla sexigt)

Kommentarer
Postat av: hannis

jag har på känn att du har träffat någon?

2008-08-09 @ 19:44:08
URL: http://hannathidholm.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0