honey honey, how you thrill me

Igår gick jag och min älskade mamma på bio :) älskar min mamma!
vi såg iallafall Mamma Mia. Hade hört från många att den skulle vara bra så vi ville se det med våra egna ögon. Hela biosalongen kryllade av medelålders kvinnnor, och jag. haha. men alltså, vilken film. herregud, den var ju helt sjukt bra. ooh. jag svävade typ på små moln efteråt, hahah. jag säger bara, ta mig till grekland, ge mig en snygg grek som jag kan kyssas på stranden med, ge mig ett likadant bröllop och låt mig ha en likadan möhippa och låt mig dansa omkring till abbalåtar
DÅ kommer jag bli lycklig igen :)

skämtåsido, filmen fick verkligen mig att bli glad, mamma också. haha. jag har suttit här och lyssnar på ABBA-låtar nu hela gårdagen och morgonen. och jag vill bara se filmen igen och igen!! allt var så bra, ni som inte sett den?
SE DEN!!




/ EMS
well i can dance with you honey, if you think it's funny
does your mother know that you're out?

Kommentarer
Postat av: amanda

har sett filmen två gånger och lyssnar på skivan om och om igen. SÅ SJUKT BRA ! :)

2008-08-20 @ 13:21:59
URL: http://atroell.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh, vad du är söt! Tack :) Men om man vill åka iväg så, så kan man ju göra det även efter gymnasiet :D Puss vännen

2008-08-20 @ 16:43:21
URL: http://loyuise.blogg.se/
Postat av: Evelina

Håller med, helt underbar film!!! Bästa på länge!:D

2008-08-22 @ 17:43:01
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0