home

nu är jag hemma igen, 3 timmar senare än jag skulle varit hemma jag vet :D men jag får ju inte göra ngt idag så jag kände att jag lika gärna kunde passa på ;D först hade jag rättskunskap somsagt, verkar grymt spännande!! och jag gillar läraren :) det kommer bli kul tror jag! sen åt vi, det va god mat idag nämligen, kyckling under krämigt currytäcke ME LIKE! sen hade vi inget för oss så jag, nina och marcelo satt o pratade fram till nyss, så i 3 timmar satt vi o pratade om allt möjligt hih. trivs verkligen med dom och det är alltid kul att prata om konstiga saker =) men ikväll får jag ju inte göra ett piss så man fick passa på!

PUSSIS

Kommentarer
Postat av: nina

haha. det var en bra dag! :)

och tummen upp för rättskunskap, och dig och marcelo :) <3

2008-08-29 @ 16:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0