gbg gbg gbg

klockan är bara strax efter 11 men för mig känns det som om den redan vore 3 på natten.. jag som sovit ca. 15 timmar/natt nu och bara varit vaken 9 timmar/dag om ens det är, nu har jag varit vaken i typ 13 timmar så jag är heelt slut. är fortfarande inte helt feberfri, uppe i runt 38 grader fortfarande. min mamma har gormat och bönat o bett att jag ska stanna hemma imorgon (not gonna happen) visst min kropp är matt, har konstig hjärtrytm och huvudvärk o allt bajs men INGET hindrar mig från en heldag med shopping och mys med bästa tjejor :) ska sova nu istället och försöka bli utvilad, för imorgon ringer klockan 07.45 -.-
 
gbg get ready for 5 hot blondes =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0