feber

att vara sjuk är ju aldrig kul ellerhur? men det finns 2 "sjukdomstillstånd" jag avskyr, det första är såklart maginfluensa. vem tycker om att kräkas liksom? men det andra är feber. vilket jag råkat på nu :( när jag har feber blir jag väääldigt gnällig och lipig (mer än vanligt) och dessutom virrig och allmänt konstig. jag har typ aldrig feber, vilket jag inte brukar vara sen att säga när folk råkar på det. och nu för typ 4 dagar sen satt jag och pratade med anna om att någon hade feber, då sa jag såklart "jag har aaaaldrig feber, umgås ofta med folk som är sjuka men blir aldrig smittad, senast jag hade feber var i april 2007 och det kommer aldrig"
 
det känns som att gud måste hört mig skryta om detta för när jag kom hem från stan igår kände jag mig för jävla dålig och satt o gnällde i en halvtimme till mamma. när jag helt plötsligt började frysa så kände hon på min panna och bad mig ta tempen, tror ni inte jag hade feber då?! tack gud.. jag däckade i min säng redan runt 8 och sen sov jag fram till 3 då jag vaknade upp och frös så jag skakade, tog en ipren och somnade om. sen imorse låg jag i min säng och fnissade åt mig själv och mina feberdrömmar. drömde bland annat att min morfar var mördare och att min familj simmade till typ jamaica. hmmmmmmmmm? så idag har jag sovit lite, och när jag vaknade trodde jag att jag sovit hela natten fram till 2.. fast jag liksom åt 90 mins tidigare.. haha. har ätit godis o vindruvor o druckit cola o allt sånt och läst ut Gossip Girl nr.11..
 
den köpte jag igår, jag köpte också en svart zip-hood, lilablå klänning, halsduk, mössa o vantar (lila såklart), resten ska jag spara till GBG dit det bär av på lördag med dom bästa :)

hoppas ni håller er friska, så kanske vi ses på stan imorgon. höhöhöhö


min underbara klänning!

Kommentarer
Postat av: Amanda

aw, hemskt att vara sjuk! så jävla tråkigt ^ ja, krya på dig gumman!

2008-08-27 @ 18:21:08
URL: http://primms.blogg.se/
Postat av: SlEmelie

Eva sa att småbarn blir gnälliga och konsitga när de har feber! Emma var inte orolig det kommer gå över- om du inte är ett litet barn! ^^ KRYA PÅ DIG! Slemmar lite extra i skolan för mitt slem! :) <3

2008-08-27 @ 19:33:47
Postat av: Sofia

Din klänning var super-duper-fin! Krya på dig snäckan! <3

2008-08-28 @ 17:26:22
URL: http://sofiaskaune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0