bleed it out

tjenis! ligger här med laptopen i sängen och bara degar. det är verkligen det bästa med att ha en laptop, möjligheten att kunna bädda ner sig i sängen och lägga laptopen på magen. när jag ska lata mig brukar jag ta med någon mat eller något godis o halvsitta i sängen med datan samtidigt som jag kollar på tv.mycket skönt vill jag lova. igår fikade jag med min syster :), sen träffade jag ninni en liten stund och va på donken. och sen satte jag mig på bussen ut till maja för att säga hejdå till henne. det va inte kul :( kommer sakna henne!!!!! stannade nog ca 1 timme för sen skulle jag till carolina. det va mycket nice. i löv my wife! strax före 2 fick jag ett sms från linnea H om jag sov, vilket jag inte gjorde så hon ringde mig, vi pratade i 2 timmar och jag fick bl.a. reda på att det va hon o hennes kompisar som busringde ;D hahaha. det va jättemysigt att prata :) dock la vi på typ klockan 4 så nu är jag ganska trött.. menmen nu så ska jag snaart resa mig upp ur sängen och fixa mig lite.

juste oliv please fixa min blogg? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0