22/8

Roaming through this darkness
I'm alive but I'm alone
Part of me is fighting this
But part of me is gone

2 dagar avklarade nu. usch och fy jag vill inte detta. fick betygen och så idag. jag är väl helt ok nöjd. kunde fått bättre men men. jag fick MVG i franska, engelska, samhäll & geografi. VG i matte, bild o svenska. mitt VG i svenskan ska dock överklagas. haha. nej men ska prata med min lärare om det oså, försöka tenta upp det. jag sov hos min fina linnea igår, hon var ensam och det ville hon inte va så jag cyklade dit vid halv 10 snåret och vi va uppe ganska länge om man säger så, därför är jag trött som fan nu. ska vila lite för ikväll ska jag träffa carolina :) och imrgn blir det paartey. :D hmm över till skolan så är jag så oredo man kan bli. åååh ta mig därifrån. förresten tycker jag det var jättefegt att en person inte ens hälsade på mig.

/EMS
Love me when I'm gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0