-.-

en mysig dag med hanna på stan idag :) vi uträttade lite väldigt välbehövliga ärenden och tog oss en fika =) alltid lika mysigt att träffa henne, och kul. man får sig en hel del onda skratt, höhöhöh. ja vi skrattar åt ER:) hanna förstår mig alltid på något vänster och det är så skönt med någon som inte är dömande. tänk så länge vi känt varann egentligen.. mer än 5 år är det ändå. fler ska det bli? i love hanna!

har värsta huvudvärken.. så får se om jag träffar skaune en stund nu efter hennes träning, hade ändå varit trevligt.. imorgon ska jag finally fika med fröken therese jansson, sen se mamma mia med min moder och efter det ska jag och carolina ha sleepover :D ska bli najs. men nu tänkte jag kolla lite tv sålänge tills sofia slutat träna.. au revoir

/ EMS
you can save me from the girl i've become

Kommentarer
Postat av: annika

mamma mia was gooooooooood :R

2008-08-18 @ 20:48:48
URL: http://annikasomfan.blogg.se/
Postat av: Hanna

ALLTID lika kul. Love you <3

2008-08-19 @ 15:08:18
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0